Lowongan Kerja SPG Foodcourt Dimsum Kedai Dimsum 168 Cabanng PVJ Bandung Januari 2020

Lowongan Kerja SPG Foodcourt Dimsum Kedai Dimsum 168 Cabanng PVJ Bandung Januari 2020
Lowongan Kerja SPG Foodcourt Dimsum Kedai Dimsum 168 Cabanng PVJ Bandung Januari 2020 -
infolokerbandung.com
#ILB
DIBUTUHKAN CEPAT!
.
SPG DIMSUM 
.
Persyaratan:
-Wanita
-Lulusan SMA/K
-Usia Min 17 Tahun dan Max 30 Tahun
-Rajin
-Hobby Memasak
-Jujur & Bertanggung Jawab
-Siap Bekerja keras
-Kerja di shift kecuali sabtu & Minggu
-Insentif : Gaji Pokok, Komisi & Bonus

.
Kirim CV dan lamaran ke
KIRIM LAMARAN:
.
KEDAI DIMSUM 168
PVJ SKY LEVEL P7( LOKASI CGV)
JL.SUKAJADI BANDUNG

1 Response to "Lowongan Kerja SPG Foodcourt Dimsum Kedai Dimsum 168 Cabanng PVJ Bandung Januari 2020"

  1. Halo, nama saya adalah SALSABILLA ZULFKAR yang mengutuk hukuman di tangan pemiutang palsu. Saya kehilangan sekitar Rp. 30,000,000 kerana saya memerlukan modal besar Rp. 300,000,000 ,. Saya hampir mati, saya tidak mempunyai tempat untuk pergi. Perdagangan saya telah musnah, dan dalam proses saya kehilangan anak dan ibu saya. Saya tidak boleh tahan lagi kejadian ini. Minggu lepas saya berjumpa seorang sahabat lama yang menjemput saya kepada seorang ibu yang baik, Cik KARINA ROLAND LOAN COMPANY, yang akhirnya membantu saya mendapatkan pinjaman sebesar Rp.500,000,000,

    Ibu yang baik, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk menerima terima kasih saya, dan semoga Allah terus memberkati ibu yang baik KARINA ROLAND dan rakan saya. Saya juga ingin menggunakan peluang ini untuk memberikan nasihat kepada orang Indonesia yang lain, terdapat banyak penipu di sana, jadi jika anda memerlukan pinjaman dan keamanan dan siapa saja yang memerlukan pinjaman harus cepat, hubungi KARINA ROLAND melalui email karinarolandloancompany@gmail.com
    Anda masih boleh menghubungi nombor whatsApp ibu +1 (585) 708- 3478
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel: (salsabillazulfikar4@gmail.com). untuk maklumat lanjut.

    BalasHapus